sobota, 27 października 2012

Czekoladowa zima

Czyż jest coś lepszego na te mroźne, zimowe wieczory niż porządna dawka czekolady? Nieraz słyszymy że z zimą ściśle powiązane jest gorące kakao, a ze smutkiem i przemęczeniem tabliczka czekolady. Dziś przedstawię wam oryginalny i słodki, a zarazem wyjątkowo prosty sposób na czekoladowy płyn z dodatkiem soczystych owoców jakim jest czekoladowe fondue.
Jak je stworzyć? Otóż wystarczy do specjalnego naczynka (miseczki podgrzewanej za pomocą świeczki) wrzucić trochę czekolady, albo wlać wcześniej rozpuszczoną (w garnku). Do tego na talerzyku obok pokroić różnorodne, wymarzone owoce i... maczać. Kawałki soczystych pyszności zanurzone w czekoladzie <3.
Mi najbardziej smakują banany, które są zawsze dostępne, a poza tym wyjątkowe truskawki.
Jeśli chodzi o to specjalne naczynko to ja swoje kupiłam w sklepie pepko.
Czekoladowe fondue może być wspaniałą niespodzianką dla gości na imprezie, czy alternatywą na romantycznym spotkaniu. Serdecznie polecam!



A tak wygląda moje fundue:

PS Fondue można też zrobić na słono, z serów. Ale ja tego sposobu jeszcze nie zgłębiłam.

1 komentarz:

  1. Informuję, że na Erze Krytki pojawiła się ocena twojego bloga [270].

    OdpowiedzUsuń