wtorek, 13 września 2011

Mój nowy nick

Mój nick kiedyś: Bananowa :**
(Wiem że słaby, ale był wymyślany na poczekaniu, a razem z koleżankami miałyśmy wtedy fazy na banany).

Mój nowy nick: Ssuenaa, czyli suena. Mogę wam zdradzić jak powstał owy nick ...


Otóż wszystko zaczęło się od tego iż moja koleżanka zdradziła mi że nick którego wszędzie używa jest stworzony od angielskiego słowa. Poprzekręcała jedynie kilka liter.
Tak samo zrobiłam i ja. Tyle że moje słowo pochodzi z łaciny - sueño. oznacza ono sen, marzenie.


Myślałam nad tym nickiem od bardzo dawna, chciałam żeby nie był dziecinny, żeby był uniwersalny, tajemniczy, ciekawy, ładnie brzmiał i oznaczał coś powiązanego ze mną. Udało mi się.





PS: Komentujcie, proszę. Inaczej przestanę pisać bo czuję że nie mam dla kogo, że robię to bez jakiej kolwiek potrzeby i bez żadnych zysków. Jak nie będziecie dawać znać że istniejecie to przestanę pisać. :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz