niedziela, 30 grudnia 2012

Podsumowanie roku 2012

To był niesamowity i przełomowy rok.
Mistrzostwa Euro w Polsce, które były przełomem. Mało kto wierzył, że nam się uda!


Niesamowicie głośny Koniec świata, w który tak wielu ludzi wierzyło, o którym nakręcono nawet film! Ja sama przeżyłam tego dnia szok, choć wcale nie wierzyłam w te bzdury. Mianowicie o godzinie 21.12 dnia 21.12 mój telewizor stracił sygnał - no wiecie szary, kropkowany ekran i szum. Gdy mama podeszła do mnie powiedziała "zobacz jaka fajna godzina..." moje serce zamarło. Minęła minuta i wszystko wróciło do normy c:


Oprócz tego przypominam o ACTA'ch, Amber Gold, o rodzinie Waśniewskich (rodzinie małej Madzi). No i nie zapomnijmy o słynnym skoku ze stratosfery!



A co z muzyką? No moi drodzy: "Somebody that I used to know", "Call me maybe" oraz nasze ukochane "Gangnam style" !



Oczywiście było tego dużo więcej! Bankrutowanie kolejno kilku biur podróży i wreszcie linii lotniczych też się odbiło echem. A głośna sprawa Salezjańskiej szkoły?
Działo się naprawdę się działo : >
Najbardziej niesamowite były jednak te dwa pierwsze przełomowe wydarzenia: Euro 2012 i Apokalipsa. Ale żyjemy :).

5 komentarzy:

  1. Fajne podsumowanie :).
    Ale miałaś przygodę, ja bym się pewnie trochę wystraszyła jeszcze taki dzień i taka godzina, a później wszystko wróciło do normy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Działo się, dużo dość absurdalnych rzeczy. A z tym Końcem Świata to mówią, że to święto ruchome, jak Wielkanoc, więc nic straconego :p

    OdpowiedzUsuń