czwartek, 22 grudnia 2011

Świąteczne piosenki i życzenia

Przepraszam że w tym tygodniu nie dodałam cotygodniowego wiersza, ale po tym jak przeleżałam w łóżku cały (poprzedni) tydzień narobiłam sobie mnóstwo zaległości i zwyczajnie nie miałam czasu. natomiast teraz was wynagrodzę i powrzucam moje ulubione piosenki, a już jutro wieczorkiem pokażę wam jakich fajnych ozdób świątecznych nauczyłam się robić (między innymi: aniołki z plasteliny, gwiazdki i choinki z papieru). Pokażę też jakie śliczne ozdoby zrobiła moja mama i może zrobię coś jeszcze ... ale to jutro, ponieważ dziś muszę uczyć się do zaległego sprawdzianu z chemii (mówiłam że mam zaległości :c). Tak więc moje ulubione świąteczne piosenki:





No i oczywiście polecam wam też wszelakie kolędy. A pro po kolęd, umieszczę tu kolędę "cicha noc" w trzech językach (porównajcie i powiedzcie która podoba się wam najbardziej):

1) po niemiecku



 2) po angielsku



3) po polsku




Moi drodzy, skoro już (tak myślę) wprawiłam was w świąteczny nastrój, (bo ja osobiście to już pisząc tego posta i jeszcze przed wysłuchaniem tych piosenek i kolęd, nucę cichą noc i mam ochotę wykrzyczeć "wesołych świąt" - to myślę że wy po prawdziwym przesłuchaniu tych świątecznych melodii również poczuliście "magię świąt"), a więc chciałabym z całego serca złożyć wam najmilsze i najcieplejsze życzenia.
Życzę wam moi mili by w te święta dla nikogo nie zabrakło ciepła, miłości i życzliwości, bo to chyba w świętach jest najważniejsze? Choć najbardziej czekamy na prezenty, to przecież tak na prawdę, nie oszukujmy się, ale jesteśmy tylko zwyczajnymi ludźmi, którzy właśnie tego potrzebują - ciepła (jeśli rozumiecie co mam na myśli). Niech w te święta nikt nie boi się okazać tej potrzeby i niech każdy ją zaspokoi siedząc razem z najbliższymi przy świątecznym stole, dzieląc się opłatkiem, śpiewając kolędy, ubierając choinkę, przygotowując potrawy, modląc się w Kościele. Życzę wam byście nie tylko w święta, ale i na każdym swym kroku napotykali dużo, dużo życzliwości i miłości, mnóstwo szczęścia i wszystkich tych emocji które sprawią, że poczujecie jakby wasze serce wzrastało, tych emocji dzięki którym znikną wszelkie smutki (chociaż na chwilę), tych emocji dzięki którym będziecie mieli ochotę obdarzyć wszystkich innych tym samym co wam się przydarzyło i wreszcie tych emocji, w skutek których poczujecie te wewnętrzne ciepełko - tą maleńką iskierkę, wrzeszczącą "kocham życie" ! Krótko mówiąc:
WESOŁYCH ŚWIĄT! <3

1 komentarz: