poniedziałek, 13 czerwca 2011

500 wejść !

Dziś przekroczyliśmy 500 wejść ! Oznacza to, że odwiedzacie mojego bloga, bardzo dziękuję kochani i oby tak dalej ! ;D.

Z tej okazji troszkę ulepszyłam tego bloga.

Po prawej stronie możecie odnaleźć: 
listę najczęściej oglądanych postów,
wykaz ile razy wyświetlono bloga.

Na samym dole bloga umieściłam:
ankiete, macie do wyboru 5 odpowiedzi (świetny, fajny, pół na pół, taki sobie, beznadziejny) Ankieta działa do 22.06. Dnia następnego ogłoszę wyniki jak oceniany jest blog. Bardzo proszę o to byście głosowali wystarczy zaznaczyć wybraną odpowiedź i zagłosować !

Pod postami znajdują się:
mini ankiety dotyczące poszczególnych postów. Zaznaczacie albo "podoba mi się", albo "nie podoba mi się".



To chyba na tyle. Udzielajcie się: głosujcie, piszcie ... i odwiedzajcie mnie dalej. Jeszcze raz dzięki że wchodzicie i miłej zabawy ; D.




Do zakończenia roku pozostało: 9 dni ! ! !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz