środa, 1 czerwca 2011

Niedzielne seriale

X Factor
finały za tydzień !


A w finale zmierzą się:
1. Gienek Loska
2. Michał Szpak
3. Ada Szulc


A dla tych co nie oglądali:
Każdy odcinek jest coraz ciekawszy ... niedawno ku wielkiemu zdziwieniu Wojewódzki zagłosował na panią Małgosie, zamiast na zespół Dziewczyny. W ostatnim odcinku wszyscy byli przekonani, że do dogrywki staną Ada Szulc i pani Małgosia, większość też (tak jak ja) obstawiało, że Maja Sablewska zemści się na K. Wojewódzkim za poprzedni odcinek (za jej ostatni zespół Dziewczyny), ale mimo to trzymali kciuki, bo po tych wszystkich odcinkach mozna się spodziewać już wszystkiego i tak o to do dogrywki nie stanęła Ada Szulc, a Michał Szpak ! I ku kolejnemu zdziwieniu, Czesław nie zagłosował na Małgorzatę (ze swojej drużyny), a na Michała ! Ten odcinek był naprawdę zaskakujący ! :D





Przepis na życie

I dla tych co przegapili:
W tą niedziele był ostatni odcinek. Nie do końca jestem zadowolona z ostatniego, finałowego odcinka - ukochany głównej bohaterki zniknął i to wtedy gdy właśnie zrozumiała że to on jest "tym właściwym". Natomiast jej córka rozstała się ze swoim chłopakiem. No cóż tak właśnie wygląda prawdziwe życie, nie zawsze musi być takie kolorowe, jednak zakończenie tego sezonu od razu wskazuje na to, że na pewno będą kolejne ! I bardzo dobrze, chcemy zobaczyć tego maluszka co właśnie zaczął "wychodzić na świat" w ostatniej, bardzo zabawnej, scenie.


Bardzo polecam ten serial ! : D

Wklejam link do oficjalnej strony tego serialu i namawiam (tych co nie oglądali) do zaznajomieniem się z tym nowym zabawnym serialem, który opowiada o prawdziwym życiu (choć wiadomo niektóre rzeczy dzieją się za szybko jak w każdym serialu). Myślę że każdy znajdzie w nim coś dla siebie, coś nawiązującego do swojego życia, coś ciekawego i zabawnego.

link:  http://przepisnazycie.plejada.pl/





Oglądacie te same seriale co ja w niedzielne wieczory ? Macie takie same zdanie na ich temat co ja ? I kto według was wygra X Factor ?



A tak po za tym to dziś dzień dziecka, ja dostałam moją kochaną kosteczkę rubika, i mam kolejne pytania:



Co dostaliście na dzień dziecka ? Umiecie układać kostkę rubika ?





Pozdrawiam : ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz