sobota, 28 września 2013

Percy Jackson

"Percy Jackson: Morze potworów"
gatunek: Familijny, Fantasy, Przygodowy
reżyseria: Thor Freudenthal
scenariusz: Marc Guggenheim

O FILMIE:
W kinach pojawiła się już kolejna część filmów z serii Percy Jackson i zdecydowanie mogę ją Wam polecić. Tytułowy bohater, odczytawszy przerażającą przepowiednie, po raz kolejny musi się zmagać ze zbuntowanym nastoletnim półbogiem, synem Hermesa, Lukiem. Wraz z przyjaciółmi wyrusza on w niebezpieczną podróż na morze potworów po złote runo, potrzebne do odratowania obozu półbogów. Niestety tą samą rzecz chce zdobyć Luke by wskrzesić okrutnego i potężnego Kronosa i z jego pomocą zniszczyć Olimp, a ty samym całą ludzkość. Zgodnie z przepowiednią wszystko teraz zależy od Percy'ego. Czy uda mu się uratować świat? Czy nie okaże się tylko jednorazowym bohaterem z przypadku?

Tak jak pierwsza część, ta również zadowala widza świetnymi efektami. Ponad to zabiera go w zachwycającą i porywającą podróż. Współczesna przygoda w świecie mitów to świetny pomysł na wieczór z kinem dla rodzin, osób gustujących w filmach przygodowych i wszystkich pragnących świetnej rozrywki. To opowieść nie tylko o odwadze, ale też o mocy przyjaźni, o wierze w samego siebie i o tolerancji.


3 komentarze:

  1. Zachęciłaś mnie zreszta tak jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcłaś mnie do tego filmu muszęgo koniecznie obejrzeć:)
    Zapraszam na rozdanie na moim blogu http://maja-and-victoria.blogspot.com/2013/09/rozdanie_28.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już oglądałam, w wakacje. Jak dla mnie to jest film o mega przyjaźni i tolerancji. Ogólnie bardzo mi się podobał.
    Przy okazji zapraszam do mnie : czerwona-porzeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń