piątek, 16 listopada 2012

Liebster Award

Liebster Award to tak naprawdę po prostu TAG - zasady są takie same.
Do zabawy zaprosiła mnie autorka MY LITTLE BOOKS WORLD, za co jej dziękuję :).
ZASADY:
1. Nominację do Liebster Avard otrzymują autorzy od innych blogerów "za dobrze wykonaną robotę". Zabawa ta przeznaczona jest dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, bowiem jej celem jest rozsławienie ich.
2. Po nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań zadane przez osobę która cię wyróżniła.
3. Następnie wystarczy zadać własne 11 pytań i wytypować kolejne 11 blogów (wśród nich nie może znaleźć się blog którego autor wybrał ciebie).

No to zaczynamy. Moje odpowiedzi:
1.Czego słuchasz?
W szczególności rocka alternatywnego, ale w sumie to różnych odmian... Red Hot Chili Peppers, Green Day, Florence and Machine, My Chemical Romance....
2.Twój ulubiony film to...?
Nie mam jednego ulubionego filmu. Mam listę: "Spadkobiercy", "Woda dla słoni", "Titanic", "Malowany Welon", "I że cię nie opuszczę", "W ciemności", "The last song", "Remember Me" i wiele, wiele innych
3.Czemu zdecydowałaś się prowadzić bloga?
Mam nieposkromioną wyobraźnię. Blog jest miejscem gdzie część wewnętrznego bałaganu mogę zmienić w litery i w ten sposób wyrzucić go z siebie, a nawet podzielić się nim z innymi :). Zakładając go byłam malutka i poszukiwałam pasji. Udało się.
4.Twoja ulubiona książka to...?
Trylogia: "Drżenie", "Niepokój", "Ukojenie". Poza tym to polecam wszystkim następujące pozycje: "Ponieważ cię kocham", "Mały Książę", saga "Zmierzch".
5.Jeśli byś miała uciekać z płonącego domu to co byś zabrała ze sobą?
Oprócz rodziny i kotka? Pamiętnik, laptop, gitara, ukochane misie, porcelanowe lalki, stare książki, których już nigdy bym nigdzie nie kupiła (jest to mój osobisty skarb rodzinny), pewnie wiele innych rzeczy. Coś czuję, że wcale nie zdążyłabym uciec.
6.Czego nienawidzisz?
Egoizmu, głupoty, hipokryzji i obłudy.
7.Co sprawia, że nie możesz się uspokoić i ciągle się śmiejesz?
Wiele rzeczy, szczególnie kilku moich znajomych...
8.Jakiego przedmiotu w szkole nienawidzisz?
Nienawidzę Wychowania Fizycznego. Nie lubię też geografii.
9.Wolisz koty czy psy?
Kociaki górą.
10.Piosenka, z którą nie możesz się rozstać, towarzyszy ci przez całe twoje życie?
Całe moje życie? No cóż są to w takim razie kołysanki i "Latawce, dmuchawce, wiatr", śpiewane mi na dobranoc przez mamę.
11.Lubisz strony społecznościowe np. facebook?
Chyba tak skoro wciąż na nie wchodzę :>.

Czas na moje pytania:
1. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
2. Ulubiony wiersz.
3. Ulubiona książka i ulubiony autor.
4. Ulubiony film i aktor.
5. Ulubiona piosenka i wokalista (ew. zespół)
6. Co robisz w wolnym czasie?
7. Jaka jest Twoja pasja?
8. Kto jest Twoim największym autorytetem?
9. Ulubiony kolor.
10. Trzy rzeczy, które zabrałbyś/zabrałabyś w podróż na księżyc?
11. Czym dla Ciebie jest Twój blog (jakie korzyści Ci on daje)?

No i życzę Wam miłej zabawy!
PS W zabawie udział może wziąć każdy kto chce, postaram się poinformować kilku blogerów o nominacji, ale jeżeli tylko chcesz się dołączyć, a zostałeś/łaś pominięty/ta to ja nie widzę przeszkód :>. Proszę też o informowaniu mnie o udzieleniu odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania.



2 komentarze: