sobota, 12 maja 2012

Avengers

Wreszcie! Nadrobiłam zaległości i poszłam do kina. No i była to trafna decyzja. Czas na mini recenzję filmu Avengers.

W obliczu zagrożenia świata program "Avengers" jednak doczekuje się realizacji. Najlepsi, nadzwyczajni bohaterowie staną do walki z przybyszami z kosmosu, by ratować świat. Ich silne, specyficzne charaktery i przyzwyczajenia zostaną wystawione na próbę. Co jeśli nie poradzą sobie ze współpracą? A co jeśli będą zwyczajnie za słabi? Więcej powiedzieć nie mogę : ).

Film naprawdę warty obejrzenia. Jak na markę MARVEL przystało, film pachnie geniuszem. Połączenia akcji i dowcipu. Film, który trzyma w napięciu. Ciekawa fabuła. Wspaniałe efekty. Przystojni aktorzy. Śliczne aktorki. Innymi słowy: Warto obejrzeć. Serdecznie polecam!!

Ja byłam na seansie w 3D i był to doskonały wybór. Jak to tato podsumował: "Dawno nie widziałem tak dobrego filmu w 3D. Prawie dorównuje Avatarowi. Naprawdę dobry."




1 komentarz: