poniedziałek, 10 lutego 2014

17


14 komentarzy:

  1. Witam, z tej strony Lena z Ostrza Krytyki.

    Z przykrością muszę powiadomić, iż Nessa zapewne odeszła z Ocenialni. Twój blog został przeniesiony do wolnej kolejki. Jeżeli chcesz znaleźć się u innej oceniającej, proszę mnie o tym powiadomić w "kolejka".

    Pozdrawiam i przepraszam za zaistniałą sytuację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, fajna urodzinowa nuta ;D
    Oj jak ja bym chciala by ,mi ktoś na urodziny ułożył i zaśpiewał piosenke :D

    Zapraszam do mnie: iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajna nutka :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Proszę o klikanie w linki . Sama wiesz jakie to dla mnie ważne :) Odwdzięcz się obserwacja i komentarzami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej piosenki ;d

    Klikniesz w baner Sheinside u mnie? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam wcześniej tej piosenki ani nie oglądałam teledysku,ale mi się spodobała

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna buta, haha:) bardzo fajny, przejrzysty blog:) zapraszam do siebie:)
    może obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog ;) może obs za obs? Daj znać :)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie rozumiem tego posta ; d taki nijaki... nie lubie polskiej muzyki xd


    juka-juku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna nuta ^^
    Ten blog jest taki inny i wyjątkowy zarazem :)
    http://kinga-kiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajna ;)
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna piosenka!

    http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam!
    W imieniu swoim i całej Załogi ocenialni Shiibuya z przyjemnością informuję, że Twój blog znalazł się na drugiej pozycji w ramce "Najwyżej ocenione". Gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie! Bardzo mi miło :)

      Usuń