wtorek, 3 września 2013

Deszczowe pożegnanie lata

"So wake me up when it's all over 
When I'm wiser and I'm older!"


Wakacje się skończyły, a razem z nami płacze pogoda. Lecz koniec wakacji jest początkiem czegoś innego. W moim przypadku szczególnie. Wraz z końcem etapu gimnazjum i końcem wakacji wkroczyłam w mury liceum. Licealistka... następne miano jako mnie czeka to już maturzystka i (jeżeli najbliższe 3 lata miną tak szybko jak te ostatnie) to już niedługo! A potem? Studentka. Eh... Czas leci tak bardzo szybko, a każdy chciałby pozostać na zawsze młodym. Wiecznie żyć marzeniami. Pozbyć się trudów ziemskiej tułaczki... Do dzisiejszego nastroju idealnie pasuje poniższa piosenka:


"I wish that I could stay forever this young 

Not afraid to close my eyes"




Wakacje żegnam ze łzami w oczach, z satysfakcją, wzruszeniem i tęsknotą. Rok szkolny witam pełna niepewności, niepokoju, ale też ciekawości i trochę głębiej ukrytej ekscytacji. Wszystkim Wam życzę powodzenia, bo przed nami ok. 300 dni nauki!


2 komentarze:

  1. Tęsknie za wakacjami :((\
    Masz rację, zanim się obejrzysz już będziesz przygotowywać się do matury. Ja zanim zdążyłam się przyzwyczaić do szkoły, już zaczęłam drugą klasę LO - nawet nie wiem kiedy ten czas minął !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków to naprawdę piękne miasto i również kocham tam wracać chociaż nigdy nie zabawiałam tam dłużej niż jeden dzień :(( (dlatego po cichu liczę, że uda mi się tam studiować hihi). Mój profil licealny wiąże się z wieloma wyjazdami do teatrów i szkół aktorskich, a że w Krakowie jest tego od groma to tam właśnie najczęściej jeździmy. W tym roku też tego trochę będzie. Jeśli miałabyś ochotę obejrzeć jeszcze jakieś zdjęcia stamtąd to możesz poszperać w etykietach 'kraków' lub 'PWST' na samym dole strony, jest tam parę fotek robionych chociażby telefonem, bo nawet z nocnych wypraw do teatru starałam się dodawać :) A jeśli naprawdę masz ochotę, to oczywiście, że mogę podsyłać Ci zdjęcia! Jest mi miło, że komuś się podobają ^^ Mam ich masę a z ostatniej wycieczki przywiozłam ich naprawdę sporo, prawie 1000 hihi + filmiki z rynku czy znad Wisły :) wiec będzie z czego wybierać :D

      Usuń