środa, 23 stycznia 2013

"Listen what I say" - znowu TAG

Zastanawiałam się czy w ogóle jest sens po raz kolejny bawić się w to. Postanowiłam jednak że odpowiem na pytania, ale nowych nie zadam. Brałam już udział w tym dokładnie tagu i tam zadałam pytania, nie ma sensu, więc ich powtarzać, zwłaszcza że i tak odpowiadają na nie pojedyncze jednostki. Podaję jedynie link do poprzedniego posta o liebster blog (czy liebster avard), gdzie znajdziecie jak już mówiłam pytania oraz regulamin zabawy: LINK







MOJE ODPOWIEDZI
1. Masz rodzeństwo?
Mam młodszego o siedem lat brata. Jest moim oczkiem w głowie, spełnionym marzeniem. Prosiłam o niego wszystkie zdmuchnięte świeczki, spadające gwiazdy, monety wrzucone do studzien, Boga podczas każdej modlitwy. Kochany smyk ;>
2. Jakie masz marzenie?
By moje życie było udane. No wiecie, zadowalająca praca, kochający mąż i zdrowe dzieci, a ja kochana i kochająca szczęśliwa wśród nich.
3. Twoje ulubione danie?
Zdecydowanie biała czekolada truskawkowa z pijalni czekolady WEDEL oraz deser Panna Cotta w towarzystwie świeżych owoców (szczególnie pasujące: jagody, truskawki i pewnie wiśnie bądź czereśnie, maliny).
4. Kim chcesz być w przyszłości?
Gdy byłam mała byłam przekonana, że będę aktorką ;). Teraz marzę o funkcji co najmniej powiązanej z psychologią. Jeżeli nie bezpośrednia rola psychologa, ani pedagoga to dziennikarza, ale właśnie o tym charakterze.
5. Masz jakieś domowe zwierzaki?
Kotka.
6. Ulubiona sława/y?
Nie wiem czy takową posiadam. Nie znam sławy którą bym się bezgranicznie fascynowała.
7. Gdybyś miała zamieszkać w jednym miejscu na ziemi, gdzie by to było?
Jeżeli nie Polska, to może Azja?
8. Jak masz na drugie imię?
Agnieszka
9. Ulubione zwierze?
To które posiadam -kot.
10. Rolki vs. deskorolka?
W zależności od płci. Gdybym miała wybrać z tych dwóch, pojazd dla siebie wybrałabym rolki.
11. Data urodzenia?
10.02.1997

To by było na tyle. Pisaniu towarzyszyła mi między innymi poniższa piosenka. Miłego dnia : >

2 komentarze: