piątek, 7 września 2012

Wybór liceum

Zacznijmy od tego: Spodziewałam się, że w czasie wakacji mogę nie mieć zbyt wiele czasu na prowadzenie bloga itp. nie wiedziałam jednak, że aż tak! Przepraszam was za to bardzo. Postaram się to zmienić, jak najszybciej, póki mam czas na nadrabianie blogowych zaległości. A dziś, aby w łatwy i przyjemny sposób na nowo przyzwyczaić się do pisania, poruszę temat liceów, który mnie ostatnio nęka.

Rozpoczęłam 3 gimnazjum. Przede mną - oprócz egzaminów, bierzmowania i kucia - wybór szkoły! Mam już pewne typy, ale ostatecznie jeszcze się nie zdecydowałam. To co wiem już na pewno:
  1. Do 12 września muszę wypełnić deklarację dotycząca egzaminu z języka - wybieram niemiecki (piszę podstawę).
  2. Profil matematyczny. Jeżeli zdecyduję się na obstawiane liceum to (o ile się dostanę) - profil politechniczny (rozszerzone przedmioty: matematyka, fizyka i informatyka).
  3. Staram się coś osiągnąć w olimpiadzie matematycznej.
  4. Czerwony pasek = konieczność.

I teraz zwracam się z prośbą do wszystkich białostoczan (i nie tylko): Jeżeli tylko możecie dopomóżcie mi! Może akurat ktoś z was wie coś na temat VI LO. Ewentualnie III, IV? 

2 komentarze:

  1. Hejka, zauważyłam, ze mamy podobny gust muzyczny i patrzenie na świat. Bardzo podoba mi się Twój styl pisarski - serio, przejrzałam już sporo blogów ludzi w naszym wieku i Twój jakby się wyróżnia, w pozytywnym sensie. ;) Tym samym zapraszam na swojego bloga. Mam nadzieję, że się spodoba, zważywszy choćby na podobieństwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ja też kilka lat temu byłam w 3 gimnazjum i też byłam tak ambitna. Niestety wiązało się to ze sporą dawką frustracji

    OdpowiedzUsuń