środa, 25 stycznia 2012

Nie dla ACTA !!

NIE DLA ACTA !!!!

Ostatnio dużo zastanawiałam się nad tym co będzie jak ACTA wejdzie w życie. Czy mój blok także przestanie istnieć. Bo co do youtube, bestów, komixów, facebooka i innych, bliskich mi stron wątpliwości nie mam. Na tym blogu skupiałam się na recenzowaniu poznanych mi dzieł (książek, filmów, piosenek, wierszy...) i artystów. Pisałam co prawda o życiu prywatnym, ale 2/3 bloga to recenzje, opisy, moje opinie różnych rzeczy. Według ACTA jestem przestępcą bo naruszam prawa autorskie, ale czy aby na pewno robię coś złego? Ja tylko pochwalam wiele książek i piosenek, daję rozgłos (bo zazwyczaj pisałam pozytywnie). No cóż ACTA nie są wyrozumiałe i nie słuchają nikogo. Tak więc raczej więcej takich postów dodawać nie będę mogła (choć może uda mi się przechytrzyć ACTA), ale boję się że usuną mi bloga. Jak myślicie czy będą usuwać za dotychczasowe przewinienia, czy będą sądzić za wszelki przewinienia, ale tylko te popełnione po podpisaniu ustawy?
Pocieszcie mnie i wesprzyjcie, a przede wszystkim protestujcie przeciwko ACTA!
Ja na prawdę kocham to miejsce.  
Nie chcę i nie zamierzam się z nim rozstawać!

NIE DLA ACTA !!!!
PROTESTUJMY!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz