środa, 18 stycznia 2012

Ferie

Niektórzy są już w połowie ferii, niektórzy zaraz przed (np. ja), a niektórzy muszą jeszcze poczekać ... Tak czy siak wkroczyliśmy w okres ferii, dlatego dodaję link do strony z mapką - klikacie na interesujące was województwo i odczytujecie termin ferii : D.
http://www.kalbi.pl/kalendarz/ferie

PS: Wiem że bardzo zaniedbałam moje wpisy tutaj (i nie tylko - ostatnio zapominam wpisywać się nawet do pamiętnika!), ale musicie mnie zrozumieć i wybaczyć mi. Otóż dopiero wczoraj była rada, a do tej pory miałam jeszcze różne zaliczenia itp, tak więc większość czasu spędzałam na nauce i innych obowiązkach szkolnych, natomiast wolne chwile przesypiałam przed telewizorem lub gościłam Łukasza <3. Na szczęście moje poświęcenie się opłaciło bo moja średnia wygląda tak: 4,43, miała być 4,50 , ale ... mniejsza z tym.

Na pocieszenie prezencik od google tłumacza - jego cudne domysły:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz