niedziela, 6 lutego 2011

Bruno Mars.

Kilka dni temu dostałam od cioci prezent urodzinowy - płytę Bruno Marsa ;D. Oczywiście ciocia zmusiła mnie jeszcze do kupna 3 bluzek i kolczyków, nie narzekam... Ale zkupmy się na B.M. Ciągle lecą u mnie jego piosenki, podziwiam tylko moich sąsiadów za ich stalowe nerwy i opanowanie, albo po prostu są głusi ; )). Nie ważne... Bruno Mars jest zajebisty i to dla niego poświęce dzisiajszy post xD.

Po pierwsze: Za co ja go tak wielbię ?



Za to, że jest taki słodki i śliczny ;p... 



Za to, że ma taki słodki uśmiech...





I wreszcie za jego talent i kojący głos... : ***



Niektórzy jednak nie znają go za dobrze dlatego dodam tu kilka najważniejszych informacji o nim. 
O to one:

Imię i nazwisko Peter Gene Hernandez
Pseudonim Bruno Mars
Data i miejsce urodzenia 8 października 1985 Waikīkī
Pochodzenie Los Angeles, Kalifornia, Stany Zjednoczone
Instrument wokal, gitara, keybord, bęben
Gatunek pop, rock, soul, R&B, alternatywny hip hop
Zawód wokalista, autor tekstów, producent muzyczny
Aktywność od 2007
Wytwórnia płytowa Elektra Records, Atlantic Records, Fueled by Ramen, The Stereotypes
Powiązania Flo Rida, The Smeezingtons, B.o.B, Travis McCoy, Adam Levine, Sugababes, Brandy, Far East Movement, Justin Bieber, K'naan, Philip Lawrence, Ari Levine, Mike Posner, The Stereotypes, Elektra Records
 

Mam nadziję, że zauważyliście to, że Bruno Mars to tylko pseudonim, naprawdę nazywa się on Peter Gene Hernandez. Zadajecie sobie pytanie czemu Bruno ? Bo od urodzenia tak go nazywano, podobno gdy był mały był pulchny i rodzicom skojarzył się z jakimś napastnikiem o imeniu Bruno i stąd ten pseudonim ;p


No dobra,a teraz czas na jego talent. Czyli: O to jego najpopularniejsze i najfajniejsze piosenki:

 - greande                   

  - just the wear you are

  - The lazy song          


A to piosenka w której nie śpiewa sam. Myślę że ją już kiedyś słyszeliście. Załączę ją w normalnej wersji i takiej śmieszniejszej. Obejżcie obie, szczególnie to śmieszną ;D.

 - bilionaire, normalna wersja

  - bilionaire, śmieszna wersja 


Jest jeszcze jedna piosenka, którą pewnie kiedyś słyszeliście. Śpiewa tam B.O.B razem z naszym Bruno Marsem. O to ona:

 -Nothin' On You



Dla bardziej zainteresowanych dodam też kilka wywiadów xD. 

http://www.radio81.pl/wywiad/
W tym powyżej Bruno wypowiada się między innymi o swojej płycie.


 A to jest filmik - wywiad ;p.


Tyle z wywiadów. Mam jeszcze jeden filmik i to koniec tego posta. Zobaczcie:

 Ja się zapisałam, a wy ? ? 
Jeżeli macie konto na zapytaj.com.pl to możecie również zapisać się do mojego FunClubu.
http://zapytaj.com.pl/we-love-Bruno-Mars 



No i jak wrażenia po przeczytaniu tego posta ? Popieracie mnie, że facet ma talent, no nie ? ;D

2 komentarze:

  1. Jestem wielką fanką Bruna Marsa :** Uwielbiam Go za to samo, co Ty :* Jest uroczy pod każdym względem <3 ;***

    OdpowiedzUsuń